sarahanson.blogg.se

God morgon

Publicerad 2013-10-09 07:11:34 i Allmänt

Har tuvär inte hunnit blogga i helgen och måndag och tisdag för att det har varit lite stressigt just nu.
Men jag ska skärpa mig det lovar jag!! Idag kollade jag på antal läsare jag har och då har det gått upp lite så att 
jag har fått nya läsare och det är självklart jätte kul! Hej hej på dig ;) Hahahaha
Igår så skruvade jag och mamma och syrrorna ihop min byrå som vi
trodde skulle få plats i ett hörn men den var för hög...snyft*
Istället står den nu bakom min dörr och då går det inte att öppna dörren så vi tänkte sälja den.
Det är en jätte fin byrå med 6 lådor, 4 stora och 2 små. man kan även fälla ut en spegel längst upp. 
Kom nu på att vi hade glosor till spanskan som jag inte har tränat på. 
Kram Sara
 
Denna body mist köpte jag i helgen av min moster som hade varit i Finland. 
Den är från victoria secret och heter Midnight dare. Den luktar nå sjukt gott och jag bara älskar den!!!!
Den ska lukta hallon och sandelträ men jag tycker att den luktar lite cokos också.
Men den är verkligen ett tips från Vs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela