sarahanson.blogg.se

Rullband

Publicerad 2013-10-16 17:33:01 i Allmänt

Tjena snyggungar.
Har precis gått på rullbandet eller springbandet. Jag gick i 7 min i 3.5 km i timmen.
Brände 12 kalorier så det känns vell bra, hahaha närå skojade bara.
Kände bara att jag ville ta lite vardags motion.
 
Känner att jag har lite svårt att komma på idéer om vad jag ska skriva för inlägg.
Har ni nå tips, skriv gärna komentarer. Det skulle jag bli jätte glad för det känns som om 
det var en evighet sen jag fick en komentar.
Skriv gärna också vad ni tycker är roligast att läsa/ titta på.
Som exempel, tips, videos (har inte gjort nån men det är bara att säga till om ni vill ha nån) vardags inlägg
med mera. Kommer inte på nnå mer nu men komentera komentera komenter så blir jag GLAD =)
Kram Sara
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-10-16 21:23:36

Du kan väll göra några collage bästa smink bild typ mer mode ;)

Svar: Ska försöka göra de, tack för tipset :)
sarahanson.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela