sarahanson.blogg.se

Hejsan svejsan

Publicerad 2013-09-08 19:30:52 i Allmänt

Hej!
Fölåt för jag inte har bloggat i helgen men det är för att det har varit marknad 
och vi har haft en massa gäster hoss oss och i fredags var jag sjuk.
Idag har jag inte gjort så mycket, fixat naglarna med en sån här svamp,blev ganska nöjd,
lekt med våran lilla kusin 1,5 år gammal.
Ganska okej dag faktiskt.
 
Just nu sitter jag och funderar vad jag ska beställa för body mist
från Viictoria secret av min moster. 
För hon ska till Finland om 2 veckor.
Finns så himla många mody mist från VS, så har väldigt svårt att välja.
Tror jag ska ta någon av Pure daydream, Sensuell blush, Mango Temptaion,
Cocconut passion, Vanilla lace, Aqua kiss, Such a Flirt och Midnight dream.
Nu ska jag hoppa in i dushen.
Kram Sara
 
 Bild som jag knäppte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela